Vardagslunk eller?

Oj så tiden bara rusar iväg snart påsk.......
Här har vi pyntat och vart utklädda till kärringar redan😊
 
Ibland rullar livet bara på utan att man hänger med!
Sitter i soffan halft utslagen.....
Uppe långt före tuppen i morse, älskar att få ta en morgonpromenad och sedan dricka 1 eller 2 koppar latte innan jobbet. De är vardagslyx, sånt man ska unna sig.
Nu har vi taggat för tjejparty i morgon, vår stora brud blir 10 år nästa vecka. Å mamma pappa ska få vara lekledare, lika bra att passa på medans man får vara med❤
 
Vardagslunk eller? Nä, livet!
Känner mig tacksam över vad jag har i mitt liv.
Har tröttnat på att va dålig och tänka mörkt, livet har vi ju fått för att vi ska leva det.
 
Efter ett sådant brev 
 
Så har jag lärt mig att lyssna på vad kroppen säger, själv så visste jag att svaret skulle va detta. Men när läkaren skickar iväg en så tvekar man på magkänslan!! 
 
Varför jag hamna på detta är lång historia. Men kroppen är så himla fantastisk på att återställa sig, förutsätt att man ger den det den behöver för att reparera sig.
Jag har givit den förutsättningar i rätt riktning, vilket gör att den beter sig konstigt!! 
Å ja det går att mata kroppen rätt för läkning med fler aspekter måste med, man måste förstå helheten i livet. 
Vad är helheten.........? 
 
 
 
 
 

Kommentera här: